2012.11.10. 06:27
Építő Marketing Szeminárium 3.1
Rajki Diáék immár harmadik alkalommal rendeznek kifejezetten az építőipari szereplők számára gyakorlatorientált marketing szemináriumot, esettanulmányokkal és workshoppal. A téma a tavaszi etaphoz képest keveset változott, nem lehet eleget gondolkodni a válságon keresztülvezető módszereken.
Időpont: 2012 . november 16. péntek - 9.00-15.00
Helyszín: Hotel Leonardo (IX. Tompa u. 30-34.)
Részletes program a hajtás után
8.30 – 9.00 regisztráció
9.00 – 9.10 Köszöntő, Rajki Diána
9.10 – 10.40 A tenger felől megtalálod Indiát…, de az se baj, hogyha felfedezzük Amerikát.
Egy kis értékesítés támogatás két tételben: „Hogyan adjunk el akkor, amikor nem akar venni senki!”
Gyurka András - az értékesítők és az értékesítési vezetők tanácsadója, a gyakorlati értékesítés szakértője
Üljünk át közös hajóba a kereskedőpartnerekkel!
Hogyan tegyük még hatékonyabbá a rájuk, náluk elköltött reklám pénzeket, koncepció és megvalósítás – a tavaszi téma folytatása
Jagodics Rita, nagykereskedelmi marketing tanácsadó, a Nagyker Marketing alapítója
10.40 – 11.00 kávészünet
11.00 – 12.30 Online, a bűvös sárkány
Része-e az online aktivitás az értékesítési folyamatnak, tudjuk hova tereljük az embereket? Mitől is várjuk az árbevételt?
A tavaszi szeminárium esettanulmánya a magro.hu volt. A 4 hónappal ezelőtt elindult piacteret eddig már 35000-ren keresték fel, napi szinten elérte az 1300 látogatást, és 1450 regisztrált tagja van (eladó és vevő). Jelenleg összesen 210 eladási és vételi ajánlat található a Magro.hu oldalán.
A tulajdonosok szerint ez a tudatos tervezés és hosszú előkészítés eredménye.
Online stratégiai tervezés, google, Facebook és társai – esettanulmányok és workshop
Drahos István, Nordtek Online, Vezető fejlesztő
Molnár Mihály, Nordtek Online, Online marketing tanácsadó
Szatmári Gergely, Nordtek Online, Keresőmarketing szakértő
12.30 ebédszünet
13.15 - 14.45 Három szegény szabólegény
Az építész, a kivitelező és a vásárló – tudod, mi alapján döntenek?
IPARÁGI FELMÉRÉS 2012. eredményeinek rövid bemutatója
hiánypótló felmérés 12 szakmai célcsoport és a fogyasztók körében
Tavasz óta készül, ma már eredményeink is vannak – az eredményekről röviden.
További információ a felmérésről: www.buildmarketing.hu
Rajki Diána,Build Communication Kft., az „Építő marketing” szemináriumok és az Iparági felmérés 2012 életre hívója
És még néhány aktualitás téma
· Direkt és/vagy személyes: régi és új csatornák. Tapasztalatok egy adatbázisra és különböző kampányokkal és egy új szolgáltatás 2012-ben
· Kérdeztétek: Várépítő Pályázatról röviden
· Kinek fontos a minőség? Túlélés vagy minőségi termék? Lehet egyszerre mindkettő?
Részvételi díj ismét csak bruttó 5 000 Ft, amit magánszemélyként is megéri rákölteni.
További információ a korábbi szemináriumokról www.epitomarketing.hu
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.