2012.04.02. 14:22
III. Építő marketing szeminárium a Construmán
„Célra tarts” - Online megoldások minden mennyiségben – az építőipari marketingben III. Építő marketing szeminárium a Construmán (2012. április 20. péntek, Expo Hotel)
Idén ismét megrendezésre kerül Rajki Dia és a BuildMarketing szemináriuma a Construma alatt. Izgalmas témák, előtérben a számon kérhető online marketing eszközökkel. Bízom benne, hogy sok építőipari szereplő dönt úgy, hogy részt vesz, én biztos ott leszek ;)
Ne kerüljön pénzbe, de holnap eladást hozzon…Csökkenő budgetek, pontosabb célzás, de ki is a célcsoport…?Megváltozott piac –a marketingkommunikációval szembeni megváltozott igények…Ismerősen csengenek ezek a mondatok? Van megoldás?Csökkenő kereslet, csökkenő budgetek – ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés, amelyben az online megoldások használata kézenfekvőnek látszik.„Mert egyszerű, gyors és ingyen van…” legalábbis látszólag.Mindnet tudunk a célcsoportunkról, mindent tudunk az eléréséhez szükséges eszközökről?Ha vannak még homályos pontok, akkor „tarts velünk célra” a III. Építő marketing szemináriumon!Amiről szó lesz:hol és hogyan pályázhatunk támogatásra a csökkenő budgetünk kiegészítésére,az építőipari piacon releváns csatornákról és előnyeikről,az építőipari fogyasztók, azaz az építkezők, felújítók és a szakemberek megváltozott döntési preferenciáiról, amelyben a kimondottan e témában készülőben lévő IPARÁGI FELMÉRÉS adatai lesznek a segítségünkre (további információ: www.buildmarketing.hu)online megoldások kerülnek porondra minden mennyiségben: e-mail marketing, közösségi oldalak, e-kereskedelem,az adatkezelés idén ismét megváltozó szabályairól és lehetőségeiről,mindezt esettanulmányok segítségével.A szeminárium után a résztvevők a Construmát is megtekinthetik a Hungexpo által biztosított tiszteletjegyekkel.További információ a programról és az előadókról, valamint regisztráció a www.epitomarketing.hu oldalon.
A bejegyzés trackback címe:
https://acskapocs.blog.hu/api/trackback/id/tr404356097
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.