2009.05.15. 09:46
Egy igazán jó pr cikk margójára
Manapság egyre szorítóbb probléma az építőanyag gyártók körében a tartalomgenerálás. Ez igazán nehéz kenyér, szöszölni a szöveg célcsoporthoz igazításával, és a témaválasztás nehézségét még nem is említettem. Egy átlag gyártó-forgalmazó rendelkezik legalább…
Szólj hozzá!
Címkék: pr cikk ge mmd austrotherm kruchina sándor
2009.05.13. 11:41
Az internet penetráció 50% közelében jár, a reklámtorta meg összeesik
Egész pontosan az internet penetráció 49% az NRC 2008. második félévére vonatkozó mérései alapján, a 15-69 év közötti korosztályban. Budapest brutális 68%-ot mutat, de az 50ezer fő alatti városok és községek is elérték már a 42%-ot. Az internetet kipróbálók aránya 57%…