Rajki Diáék immár harmadik alkalommal rendeznek kifejezetten az építőipari szereplők számára gyakorlatorientált marketing szemináriumot, esettanulmányokkal és workshoppal. A téma a tavaszi etaphoz képest keveset változott, nem lehet eleget gondolkodni a válságon keresztülvezető módszereken.

Időpont:  2012 . november 16.  péntek - 9.00-15.00

Helyszín: Hotel Leonardo (IX. Tompa u. 30-34.)

Részletes program a hajtás után

8.30 – 9.00   regisztráció

9.00 – 9.10  Köszöntő, Rajki Diána

9.10 – 10.40 A tenger felől megtalálod Indiát…, de az se baj, hogyha felfedezzük Amerikát.

Egy kis értékesítés támogatás két tételben: „Hogyan adjunk el akkor, amikor nem akar venni senki!”

Gyurka András - az értékesítők és az értékesítési vezetők tanácsadója, a gyakorlati értékesítés szakértője

Üljünk át közös hajóba a kereskedőpartnerekkel!

Hogyan tegyük még hatékonyabbá a rájuk, náluk elköltött reklám pénzeket, koncepció és megvalósítás – a tavaszi téma folytatása

Jagodics Rita, nagykereskedelmi marketing tanácsadó, a Nagyker Marketing alapítója

10.40 – 11.00 kávészünet

11.00 – 12.30 Online, a bűvös sárkány

Része-e az online aktivitás az értékesítési folyamatnak, tudjuk hova tereljük az embereket? Mitől is várjuk az árbevételt?

A tavaszi szeminárium esettanulmánya a magro.hu volt. A 4 hónappal ezelőtt elindult piacteret eddig már 35000-ren keresték fel, napi szinten elérte az 1300 látogatást, és 1450 regisztrált tagja van (eladó és vevő). Jelenleg összesen 210 eladási és vételi ajánlat található a Magro.hu oldalán.

A tulajdonosok szerint ez a tudatos tervezés és hosszú előkészítés eredménye.

Online stratégiai tervezés, google, Facebook és társai – esettanulmányok és workshop

Drahos István, Nordtek Online, Vezető fejlesztő

Molnár Mihály, Nordtek Online, Online marketing tanácsadó

Szatmári Gergely, Nordtek Online, Keresőmarketing szakértő

12.30 ebédszünet

13.15 - 14.45 Három szegény szabólegény

Az építész, a kivitelező és a vásárló – tudod, mi alapján döntenek?

IPARÁGI FELMÉRÉS 2012. eredményeinek rövid bemutatója

hiánypótló felmérés 12 szakmai célcsoport és a fogyasztók körében

Tavasz óta készül, ma már eredményeink is vannak – az eredményekről röviden.

További információ a felmérésről: www.buildmarketing.hu

Rajki Diána,Build Communication Kft., az „Építő marketing” szemináriumok és az Iparági felmérés 2012 életre hívója

És még néhány aktualitás téma

·         Direkt és/vagy személyes: régi és új csatornák. Tapasztalatok egy adatbázisra és különböző kampányokkal és egy új szolgáltatás 2012-ben

·         Kérdeztétek: Várépítő Pályázatról röviden

·         Kinek fontos a minőség? Túlélés vagy minőségi termék? Lehet egyszerre mindkettő?

Részvételi díj ismét csak bruttó 5 000 Ft, amit magánszemélyként is megéri rákölteni.

További információ a korábbi szemináriumokról www.epitomarketing.hu

Regisztráció itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://acskapocs.blog.hu/api/trackback/id/tr454898725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.