„Célra tarts” - Online megoldások minden mennyiségben – az építőipari marketingben III. Építő marketing szeminárium a Construmán (2012. április 20. péntek, Expo Hotel)

Idén ismét megrendezésre kerül Rajki Dia és a BuildMarketing szemináriuma a Construma alatt. Izgalmas témák, előtérben a számon kérhető online marketing eszközökkel. Bízom benne, hogy sok építőipari szereplő dönt úgy, hogy részt vesz, én biztos ott leszek ;)
 
Ne kerüljön pénzbe, de holnap eladást hozzon…
Csökkenő budgetek, pontosabb célzás, de ki is a célcsoport…?
Megváltozott piac –a marketingkommunikációval szembeni megváltozott igények…
Ismerősen csengenek ezek a mondatok? Van megoldás?
 
Csökkenő kereslet, csökkenő budgetek – ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés, amelyben az online megoldások használata kézenfekvőnek látszik.
„Mert egyszerű, gyors és ingyen van…” legalábbis látszólag.
Mindnet tudunk a célcsoportunkról, mindent tudunk az eléréséhez szükséges eszközökről?
Ha vannak még homályos pontok, akkor „tarts velünk célra” a III. Építő marketing szemináriumon!
 
Amiről szó lesz:
hol és hogyan pályázhatunk támogatásra a csökkenő budgetünk kiegészítésére,
az építőipari piacon releváns csatornákról és előnyeikről,
az építőipari fogyasztók, azaz az építkezők, felújítók és a szakemberek megváltozott döntési preferenciáiról, amelyben a kimondottan e témában készülőben lévő IPARÁGI FELMÉRÉS adatai lesznek a segítségünkre (további információ: www.buildmarketing.hu)
online megoldások kerülnek porondra minden mennyiségben: e-mail marketing, közösségi oldalak, e-kereskedelem,
az adatkezelés idén ismét megváltozó szabályairól és lehetőségeiről,
mindezt esettanulmányok segítségével.
 
A szeminárium után a résztvevők a Construmát is megtekinthetik a Hungexpo által biztosított tiszteletjegyekkel.
További információ a programról és az előadókról, valamint regisztráció a www.epitomarketing.hu oldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://acskapocs.blog.hu/api/trackback/id/tr904356097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.