A válasz nagy valószínűséggel igen. És ez persze egyre több és több időt igényel a marketingesektől, vagy az általuk megbízott ügynökségektől. Minden apró réspiac hangja "fénysebességgel" terjedhet tovább, hála a különböző közösségi hálózatoknak, és azok összekapcsolódásainak. (A Twitter 140 karakternyi bejegyzései a Facebook-on túl már a LinkedIn-en is megjelenhetnek.)

 

"Fűszres" Esztertől, a Fűszer és Lélek gasztroblog készítőjétől kaptam hírt arról, hogy - saját megfogalmazásuk szerint amatőr(sic!) - lakáséttermet indítanak. Készítettek egy helyes logót, és egy oldalt a Facebook-on ennek a kezdeményezésnek. Kitalálják a menüt, aztán meghirdetik az ismerősök körében, és 8-10 ember részvételével egyikőjük lakásán egy sokfogásos, igazi gourmand vacsorát csapnak, hozzá illő italsorral együtt. A vacsora nincs ingyen, de mégis más jellege van, mint beülni egy étterembe, az biztos. A lakáséttermeket a mostani HVG is a témái közé emelte ugyan, de a Hilltop és a Disznókő Tokaj-hegyaljai borászatok marketingesei már korábban felfedezték Eszterék kezdeményezését, és egy-egy vacsora a borászatok szponzorálásával jön létre. Nagyon sok figyelem, jó kapcsolat a célcsoport véleményvezéreivel és gyors cselekvés jellemzi a két cég marketingeseit. Viszonylag kis költséggel tudnak bekerülni néhányszáz fős csoportok figyelmének fókuszába, magánbeszélgetéseibe, méghozzá úgy, hogy a csoport tagjai természetes közegükben foglalkoznak a cégekkel. Követendő példa, egyértelműen.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acskapocs.blog.hu/api/trackback/id/tr11532664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.