A Espresso nevű torontói és bostoni irodával rendelkező integrált marketing ügynökség vezetője ismételten összefoglalta a social médiával kapcsolatos alapelveit, statisztikáit és iránymutatásait, méghozzá fantasztikus képek és ütős idézetek segítségével.

Akinek "csak" egy barátságos hátbaveregetésre, vagy egy nagyobb lökésre van szüksége ahhoz, hogy a social media eszközeit is a cége fegyvertárába vegye be, most megkapja. A szöveg keresetlen szavakat, provokatív elemeket is tartalmaz, de úgy gondolom, hogy ez elnézhető Jacquely Corbett Cyr-nek, hiszen a célja, hogy felrázza a lemaradókat, megmutassa, hogy miféle örvény húzza a kommunikációt ebbe az irányba.

Jó szórakozást!

  

A bejegyzés trackback címe:

https://acskapocs.blog.hu/api/trackback/id/tr621288023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi van Kenobi 2009.08.05. 12:08:22

Szuper a prezi.

Ha marketing célra szeretnénk felhasznánl azt kell jól megválasztani, melyik social média felület az, amin elérjük a célcsoportunkat. Csiripelhetsz a világba, de egyelőre minek. Viszont vannak nagyon jól működő felületek..

e1bandi · http://acskapocs.blog.hu 2009.08.05. 12:53:34

Szabi, a csiripelés itthonról nézve egyelőre a kevés felhasználó miatt tűnhet feleslegesnek, ugyanakkor a Dell azért már kupon jellegű akcióival össze tudott lapátolni 2millió dollárt. Igaz ehhez kellett 2 évnyi munka, és 620.000 követő... emellett ügyfélkezelési szempontból is jól használható lehet. Bővebben a Dell sikereiről: mashable.com/2009/06/11/delloutlet-two-million/